Winkelwagen
Geen resultaten gevonden...
Wie goed meten?
Voor alle producten is er een uitgebreide stap-voor-stap video-instructie en bij verdere vragen staat onze klantenservice je graag telefonisch terzijde.
Voor de handleiding voor vensterbanken
Hoe gaat de montage?
Voor alle producten is er een uitgebreide stap-voor-stap video-instructie en bij verdere vragen over de montage staat onze klantenservice je graag telefonisch terzijde.
Naar de video-instructie voor vensterbanken
Hoe bestel ik online?
Het bestelproces is eenvoudig en veilig. Nadat je de afmetingen voor je product hebt bepaald, kun je deze invoeren via de configurator op de productpagina. Tegelijkertijd heb je nog diverse andere keuzemogelijkheden om je product helemaal aan je wensen aan te passen.
Tips:
1. Naast elk selectievakje staat een klein "i". Als je hierop klikt, verschijnt er een korte uitleg.
2. Wie per Paypal betaalt, heeft automatisch de Paypal-kopersbescherming, die bemiddelt bij problemen tussen verkoper en klant.
3. Als je graag in termijnen wilt betalen of per factuur, wordt dit aangeboden via Paypal en Klarna. Helaas hebben we geen invloed op de beschikbaarheid van deze opties. Dit is gebaseerd op verschillende criteria van de betalingsdienstverleners.
Waar werden de producten vervaardigd?
Alle Aboutwood producten zijn Made in Germany en worden op maat gemaakt. Hiervoor gebruiken we uitsluitend FSZ-gecertificeerd massief hout uit duurzaam beheerde bossen.
Daarnaast proberen we het plasticpercentage, bijvoorbeeld bij de verpakking, zo laag mogelijk te houden en werken we eraan om er volledig op te verzichten.
Wie helpt me bij problemen
Wij en dat onmiddellijk! Mocht bijvoorbeeld een pakket tijdens de verzending door de dienstverlener beschadigd raken, neem dan direct contact met ons op - hetzij per telefoon of e-mail. Onze klantenservice neemt onmiddellijk contact met je op om het probleem op te lossen. Voor een telefoongesprek maak gerust een afspraak.
Hoe verloopt de verzending?
De levertijd bedraagt tussen 15 en 20 werkdagen, waarbij het grootste deel van de tijd aan de productie wordt besteed. We leveren je bestelling tot aan de deur.
Geen resultaten gevonden...
Wat kost de verzending?
De verzendkosten zijn afhankelijk van de grootte en het gewicht van het betreffende product. Om
die genauen Kosten voor het door jou gewenste product te achterhalen, kijk dan op de
bijbehorende productpagina. Daar vind je alle relevante informatie
voor verzending.
Zodra je het product naar jouw individuele afmetingen hebt geconfigureerd, leg het
voeg eenvoudig toe aan de winkelwagentje voor een exacte opgave van de totale kosten, die zowel
Productprijs evenals verzendkosten bevatten.
In welke landen leveren wij?
Onze op maat gemaakte producten zijn voor leveringen naar bijna alle landen van de
Europese Unie beschikbaar. Als je uit Duitsland bestelt, kun je dit
gemakkelijk direct via ons online platform regelen. Voor bestellingen uit andere
EU-landen vragen we je om een individuele aanvraag aan ons te richten, zodat we je
een op maat gemaakt aanbod kunnen creëren. Op deze manier zorgen we ervoor,
dat we voor elke klant de optimale service bieden en op individuele
Behoeften tegemoetkomen.
Hoe lang duurt de levering?
In de regel verzenden wij bestellingen binnen Duitsland per expediteur, waarbij
de levertijd tussen 5 en 7 werkdagen ligt. Houd er rekening mee dat bij
maatwerkproducten naast de levertijd ook de productietijd
berücksichtigd moet worden. Dit kan variëren afhankelijk van de orderstatus en is op de
jeweiligen Productpagina aangegeven. Bij vragen of onduidelijkheden aarzel niet om ons
zu contacteren – gebruik hiervoor gewoon ons contactformulier, en wij helpen je
graag doorgaan.
Wordt er ook in het weekend geleverd?
Een definitief antwoord is helaas niet mogelijk! Aangezien de levering normaal gesproken per
Spedition vindt plaats, er wordt vooraf telefonisch een leverdatum afgesproken. Hierbij
kun je navragen of bijvoorbeeld een levering op zaterdag mogelijk is. Wij
kunnen dit echter niet garanderen, aangezien de betreffende expediteur, die de
De levering kan, afhankelijk van de regio, verschillen.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Absoluut! Als je verzendkosten wilt vermijden of toevallig in de buurt bent
bent, heb je de mogelijkheid om na voorafgaand overleg je bestelling zelf
af te halen. Als je daarin geïnteresseerd bent, stuur ons gewoon een bericht via
ons contactformulier.
Geen resultaten gevonden...
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Tijdens het betalingsproces bieden we je een verscheidenheid aan gangbare betaalmethoden.
an. Daartoe behoren bijvoorbeeld Klarna, Paypal, Visa, Mastercard en vele andere
Opties om je een soepele en veilige betalingsprocedure te bieden.
Kan ik ook per factuur betalen?
Een eenduidig antwoord is hier moeilijk! Betaling per factuur wordt via
onze betalingsprovider Klarna mogelijk maakt. Echter, beslist Klarna
zelfstandig en geautomatiseerd, welke klanten deze optie mogen gebruiken en
welke niet. Helaas hebben we daar geen directe invloed op.
Ik heb een probleem bij het afrekenen, wat nu?
Dat is natuurlijk uiterst vervelend! Aarzel alsjeblieft niet om onze klantenservice te
kontaktieren. Ons team staat altijd voor je klaar om je te helpen met je probleem
te helpen en indien nodig de bestelling handmatig voor je in te richten. Wij
willen ervoor zorgen dat je winkelervaring bij ons zo soepel en
zo aangenaam mogelijk is.
Geen resultaten gevonden...
Raamstijl Montage-instructies
Hoe je je vensterbank correct monteert, leer je in onze uitgebreide video-instructie. Meester-timmerman Henrik legt je alles stap voor stap uit.
Handrail Montage-instructies
Hoe je je leuning correct monteert, leer je in onze uitgebreide video-instructie. Meester-timmerman Henrik legt alles stap voor stap uit.
Waschtischplatte Montage-Anleitung
Hoe je je wastafelblad correct monteert, leer je in onze uitgebreide video-instructie. Meester-timmerman Henrik legt alles stap voor stap uit.
Geen resultaten gevonden...
Is er een garantie op de producten?
Bij ons staat klanttevredenheid op de eerste plaats. Daarom bieden wij een
uitgebreide 2-jarige garantie op onze producten. Mocht je binnen deze
Als je problemen of gebreken aan je aangeschafte product constateert, aarzel dan niet
neem alstublieft geen contact op met onze klantenservice.
Zijn er vervangingsonderdelen?
Wij bij AboutWood weten hoe belangrijk het is om blijvend plezier te hebben in onze
maatwerk houten producten te hebben. Daarom bieden wij te allen tijde vervangonderdelen voor
alle onderdelen van jouw individuele houtproject aan. Mocht je een vervangonderdeel
heb je nodig, neem gewoon contact op met onze klantenservice, en we helpen je graag
verder.
Zijn reparaties mogelijk?
Bij AboutWood doen we altijd ons best om onze klanten de best mogelijke service te bieden.
bieten. Mocht je een reparatie nodig hebben voor een van onze op maat gemaakte houten producten
benodigd, kun je op elk moment een aanvraag indienen. We doen ons best om een
een passende oplossing voor jou te vinden. Houd er echter rekening mee dat we een reparatie
niet altijd kunnen garanderen. In dergelijke gevallen zullen we met jou
samenwerken om de beste optie voor jouw project te vinden.
Geen resultaten gevonden...
Heb ik een herroepingsrecht?
Binnen 30 dagen heb je de mogelijkheid om artikelen terug te sturen, mits ze
zich in hun originele verpakking bevinden en ongebruikt zijn. Belangrijk: Gelieve te letten op
jedoch, dat er bij gepersonaliseerde producten geen retourrecht bestaat. Na ontvangst
Bij de retourzending controleren we het product op mogelijke schade of ontbrekende
Bestandteile. Is alles in onberispelijke staat, dan vergoeden we je het volledige
Kaufbedrag binnen enkele werkdagen terug.
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?
Zodra je je bestelling hebt afgerond, is er een kort tijdsvenster waarin
wij eventuele wijzigingen kunnen overwegen. Neem in dat geval contact met ons op
gelieve zo snel mogelijk per telefoon of via ons contactformulier. Zodra de
Bestelling namelijk van de voorbereiding in de productie gegaan is, kunnen we
helaas geen wijzigingen meer aanbrengen.
Wat te doen als het pakket beschadigd aankomt?
Controleer alstublieft het pakket bij de levering. Als een zending met
offensichtelijke transportschade aankomt, vragen we je om de schade te
documenteren door foto's te maken voordat je het pakket en het product opent
om de inhoud te onderzoeken. Als het product ook beschadigd is, neem dan contact op
gelieve onmiddellijk contact met ons op te nemen en voeg indien nodig foto's toe. Je kunt
ons per telefoon of via ons contactformulier bereiken. Bewaar ook de
Kartonage en het verpakkingsmateriaal op.
Geen resultaten gevonden...
Ik heb vragen, wie helpt me?
Als je vragen hebt, staan we graag voor je klaar! Je kunt ons per e-mail of
Telefon bereiken, om snel en eenvoudig antwoorden op je vragen te
ontvangen. Als je een persoonlijk advies verkiest, kun je een afspraak maken
in een van onze showrooms een afspraak maken om je ter plaatse te laten adviseren.
Daarnaast bieden we ook de mogelijkheid van een uitgebreide consultatie per
Video-oproep aan. Hiervoor is ook een afspraak nodig.
Kan ik extra diensten boeken?
Natuurlijk kun je bij ons ook extra diensten, zoals
bijvoorbeeld montage-diensten, in Anspruch nemen. Laat ons gewoon weten wat je
Wensen met en wij stellen een op maat gemaakt aanbod op, dat alle
gewenste diensten omvat. Zo ontvang je precies de service die je
behoefte.
Kan ik ook ter plaatse langskomen?
Natuurlijk kun je ook gerust persoonlijk bij ons langskomen! Maak een afspraak
gewoon een afspraak in een van onze showrooms maken voor een uitgebreide advies over
ontvangen en alle open vragen direct ter plaatse te verduidelijken. We kijken ernaar uit om je
bij jouw project behulpzaam te zijn!
Zijn er instructies voor het opmeten?
Natuurlijk bieden we instructies voor het opmeten aan. Je vindt de
passende handleiding voor het desbetreffende product direct op de bijbehorende
Productpagina. Daar bieden we meestal ook duidelijke video-instructies aan.
klaar om het proces van het opmeten zo eenvoudig mogelijk voor je te maken.
Zijn er instructies voor de montage?
Natuurlijk bieden we onze klanten nuttige montage-instructies aan.
Je vindt de bijbehorende instructies die zijn afgestemd op het betreffende product,
direct op de bijbehorende productpagina. Om het montageproces nog
begrijpelijker en gemakkelijker te volgen te maken, bieden wij in de regel
ook uitgebreide video-instructies aan.
Wie helpt me bij andere problemen?
Graag helpen we je met al je vragen! Je hebt bij ons verschillende mogelijkheden,
om antwoorden te krijgen. Je kunt ons ofwel telefonisch bereiken of
voor een uitgebreidere consultatie een afspraak maken. Deze afspraak kun je
of direct ter plaatse in een van onze showrooms afspreken of gemakkelijk naar
Huis vanaf de bank via video-oproep eraan deelnemen.