4,69 /5,00 (42 beoordelingen)
Gratis verzending vanaf 200€
Heb je nog vragen? 04445/3099671
icons/BBBB Log in

winkelmand

Schliessen icons/25Y

FAQ

Veel Gestelde Vragen LEVERING betaling Montage Garantie opbrengst klantenservice

Veel Gestelde Vragen

Hoe correct meten?

Voor alle producten zijn er gedetailleerde stapsgewijze video-instructies beschikbaar. Mocht u nog vragen hebben, dan helpt onze klantenservice u graag telefonisch verder.

Voor instructies voor vensterbanken

Voor instructies voor leuningen

Voor instructies voor wastafelbladen

Hoe werkt de montage?

Voor alle producten zijn gedetailleerde stapsgewijze video-instructies beschikbaar en als u nog vragen heeft over de montage, helpt onze klantenservice u graag telefonisch verder.

Voor video-instructies voor vensterbanken

Naar de video-instructies voor leuningen

Naar de video-instructies voor kaptafeltjes

Hoe bestel ik online?

Het bestelproces is eenvoudig en veilig. Nadat u de afmetingen van uw product heeft bepaald, kunt u deze invoeren via de configurator op de productpagina. Tegelijkertijd zijn er nog diverse andere opties beschikbaar, zodat u uw product kunt aanpassen aan uw behoeften.

Tips:

1. Naast elk selectieveld staat een kleine "i". Als u hier klikt, verschijnt er een korte uitleg.

2. Iedereen die via Paypal betaalt, beschikt automatisch over Paypal-kopersbescherming, die bemiddelt tussen verkoper en klant bij problemen.

3. Indien u in termijnen of per factuur wilt betalen, wordt dit aangeboden via Paypal en Klarna. Helaas hebben wij geen invloed op de vraag of deze opties mogelijk zijn of niet. Dit is gebaseerd op verschillende criteria van betalingsdienstaanbieders.

Waar worden de producten vervaardigd?

Alle producten Aboutwood zijn Made in Germany en worden op maat gemaakt . Wij gebruiken uitsluitend FSZ-gecertificeerd massief hout uit duurzaam beheerde bossen.

Ook proberen we de hoeveelheid plastic, bijvoorbeeld in verpakkingen, zo laag mogelijk te houden en werken we eraan om dit volledig te elimineren.

Wie kan mij helpen bij problemen?

Wij en onmiddellijk! Als een pakket bijvoorbeeld tijdens de verzending door de dienstverlener wordt beschadigd, neem dan direct contact met ons op - telefonisch of per e-mail. Onze klantenservice neemt direct contact met u op om het probleem op te lossen.

Tel.: 04445 / 3099671

Hoe werkt de verzending?

De levertijd bedraagt ​​tussen de 15 en 20 werkdagen, waarbij het grootste deel van de tijd aan de productie wordt besteed. Wij bezorgen uw bestelling direct bij u aan de deur.

Het is gratis in heel Duitsland bij bestellingen boven € 200,-.

leveringsvoorwaarden

Hoeveel zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van de maat en het gewicht van het betreffende product. Rondom
Voor de exacte kosten van uw gewenste product kunt u kijken op de
bijbehorende productpagina. Daar vindt u alle relevante informatie
Over verzending.

Nadat u het product volgens uw individuele afmetingen heeft geconfigureerd, plaatst u het
Voeg eenvoudig toe aan de winkelwagen voor een exacte indicatie van de totale kosten, welke beide zijn
Productprijs en verzendkosten inbegrepen.

Naar welke landen leveren wij?

Onze op maat gemaakte producten zijn leverbaar in vrijwel alle landen
Europese Unie beschikbaar. Als u vanuit Duitsland bestelt, kunt u dit doen
gemakkelijk rechtstreeks via ons online platform. Voor bestellingen uit andere landen
Voor EU-landen vragen wij u om ons een individueel verzoek te sturen, zodat wij u kunnen voorzien
kan een offerte op maat maken. Zo zorgen wij ervoor
dat wij voor iedere klant en op individuele basis de optimale service bieden
behoeften kunnen worden aangepakt.

Hoe lang duurt de levering?

In de regel verzenden wij bestellingen binnen Duitsland via een expediteur
de levertijd bedraagt ​​tussen de 5 en 7 werkdagen. Houd er rekening mee dat op
Bij maatwerkproducten is er naast de levertijd ook de productietijd
moet rekening mee worden gehouden. Dit kan variëren afhankelijk van de bestelsituatie en is afhankelijk van de bestelling
betreffende productpagina. Heeft u vragen of is het onduidelijk, neem dan gerust contact met ons op
om contact met ons op te nemen – gebruik gewoon ons contactformulier en wij helpen u verder
graag doorgaan.

Is bezorging ook mogelijk in het weekend?

Helaas is een definitief antwoord niet mogelijk! Omdat de bezorging meestal langs is
Indien verzending wordt uitgevoerd, wordt vooraf telefonisch een leverdatum afgesproken. Hier
U kunt bijvoorbeeld vragen of bezorging op zaterdag mogelijk is. Wij
Wij kunnen dit echter niet garanderen, omdat de betreffende verzendpartner de verzending verzorgt
Afhankelijk van de regio kan de bezorging variëren.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Absoluut! Wilt u verzendkosten vermijden of bent u toevallig in de buurt, dan heeft u na afspraak de mogelijkheid om uw bestelling zelf op te halen. Als u geïnteresseerd bent, kunt u ons eenvoudigweg een bericht sturen via
ons contactformulier.

betaling

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Tijdens het betalingsproces bieden wij u verschillende gangbare betaalmethoden aan
. Deze omvatten bijvoorbeeld Klarna, Paypal, Visa, Mastercard en vele andere
opties om u een soepel en veilig betalingsproces te bieden.

Kan ik ook per factuur betalen?

Een duidelijk antwoord is hier moeilijk! Betaling op factuur is mogelijk via
onze betalingsprovider Klarna. Klarna bepaalt echter zelfstandig en automatisch welke klanten van deze mogelijkheid gebruik mogen maken en welke niet. Helaas hebben wij hier geen directe invloed op.

Ik heb een probleem met het uitchecken, wat nu?

Dit is uiteraard uiterst onaangenaam! Aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Ons team staat altijd klaar om u te helpen met uw probleem
en indien nodig de bestelling handmatig voor u in te stellen. We
willen ervoor zorgen dat uw winkelervaring bij ons zo soepel en
aangenaam mogelijk verloopt.

Montage

Montage-instructies vensterbank

Hoe u uw vensterbank correct installeert, leest u hier onze gedetailleerde video-instructies. Meestertimmerman Henrik legt je alles stap voor stap uit.

Klik hier voor video-instructies

Montage-instructies voor de leuning

Hoe u uw leuning correct monteert, leest u in onze gedetailleerde video-instructies. Meestertimmerman Henrik legt je alles stap voor stap uit.

Klik hier voor video-instructies

Montage-instructies van ijdelheid top

Hoe u uw wastafelblad correct installeert, leest u hier onze gedetailleerde video-instructies. Meestertimmerman Henrik legt je alles stap voor stap uit.

Klik hier voor video-instructies

Garantie

Zit er garantie op de producten?

Voor ons is klanttevredenheid onze topprioriteit. Daarom bieden wij een uitgebreide garantie van 2 jaar op onze producten. Als u binnen deze
termijn problemen of defecten aan uw gekochte product opmerkt,
aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.

Zijn er reserveonderdelen?

Wij bij AboutWood weten hoe belangrijk het is om langdurig plezier te hebben van onze op maat gemaakte houten producten. Daarom bieden wij altijd reserveonderdelen aan voor
alle onderdelen van uw individuele houtproject. Als u een vervangend onderdeel nodig heeft, kunt u eenvoudig contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Zijn reparaties mogelijk?

Bij AboutWood streven wij er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden
aanbod. Als u een reparatie nodig heeft voor een van onze op maat gemaakte houtproducten
Als u het nodig heeft, kunt u op elk gewenst moment een verzoek indienen. Wij doen ons best om er één te bieden
om de juiste oplossing voor u te vinden. Houd er echter rekening mee dat wij een reparatie zullen uitvoeren
kan niet altijd gegarandeerd worden. In dergelijke gevallen zullen wij bij u zijn
werk samen om het beste alternatief voor uw project te vinden.

opbrengst

Heb ik een herroepingsrecht?

Als dit het geval is, heeft u de mogelijkheid om artikelen binnen 30 dagen te retourneren
zitten in de originele verpakking en ongebruikt. Belangrijk: Let op
Voor gepersonaliseerde producten geldt echter geen retourrecht. Na ontvangst
Bij retour controleren wij het product op eventuele beschadigingen of ontbrekende artikelen
componenten. Als alles in perfecte staat is, betalen wij u het volledige bedrag terug
Aankoopbedrag binnen enkele werkdagen teruggestort.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Zodra u uw bestelling heeft voltooid, is er een korte periode waarin
we rekening kunnen houden met eventuele wijzigingen. Neem in dit geval zo snel mogelijk telefonisch of via ons contactformulier contact met ons op. Zodra de
opdracht van voorbereiding naar productie is gegaan,
kunnen wij helaas geen wijzigingen meer doorvoeren.

Wat te doen als het pakket beschadigd aankomt?

Controleer het pakket bij aflevering. Indien een verzending met
Indien er sprake is van duidelijke transportschade, vragen wij u de schade te dekken
Documenteer het door foto's te maken voordat u de verpakking en het product opent
om de inhoud te onderzoeken. Als het product ook beschadigd is, ga dan zitten
Neem onmiddellijk contact met ons op en voeg indien nodig foto's toe. Jij kan
Bereik ons ​​telefonisch of via ons contactformulier. Bewaar deze alstublieft ook
Karton en verpakkingsmateriaal.

klantenservice

Ik heb vragen, wie kan mij helpen?

Als u vragen heeft, helpen wij u graag verder! U kunt contact met ons opnemen via e-mail of
Neem telefonisch contact op en u krijgt snel en eenvoudig antwoord op uw vragen
ontvangen. Wilt u liever persoonlijk advies, dan kunt u een afspraak maken
Maak een afspraak in één van onze showrooms voor advies ter plaatse.
Wij bieden ook de mogelijkheid voor gedetailleerd advies via e-mail
video-oproep. Ook hiervoor is een afspraak noodzakelijk.

Kan ik aanvullende diensten boeken?

Natuurlijk kunt u ook gebruik maken van aanvullende diensten van ons, zoals
bijvoorbeeld montagediensten. Laat ons eenvoudig uw
verzoeken weten en wij maken een aanbieding op maat die alle
vereiste services omvat. U krijgt dus precies de service die u
nodig heeft.

Kan ik ook ter plaatse langskomen?

Natuurlijk bent u ook van harte welkom om ons persoonlijk te komen bezichtigen! Maak eenvoudig een afspraak in een van onze showrooms, zodat u uitgebreid advies krijgt en eventuele open vragen direct ter plaatse kunt verhelderen. We helpen u graag
met uw project!

Zijn er instructies voor het meten?

Natuurlijk bieden wij instructies voor het meten. De
passende instructies voor het betreffende product vindt u direct op de betreffende
productpagina. Meestal bieden we ook duidelijke video-instructies
om het meetproces voor u zo eenvoudig mogelijk te maken.

Zijn er instructies voor de montage?

Natuurlijk voorzien wij onze klanten van nuttige montage-instructies.
De relevante instructies, die op het betreffende product zijn afgestemd, vindt u direct op de betreffende productpagina. Om het montageproces nog
begrijpelijker en gemakkelijker te volgen te maken, bieden we ook gedetailleerde video-instructies op de plank aan.

Wie kan mij helpen met andere problemen?

Bij eventuele vragen helpen wij u graag verder! We hebben verschillende mogelijkheden om antwoorden te krijgen. Voor uitgebreider advies kunt u ons telefonisch bereiken of een afspraak maken. U kunt deze afspraak direct ter plaatse maken in een van onze showrooms, of u kunt hem comfortabel thuis vanaf uw bank bijwonen via een videogesprek.

Zoekopdracht

icons/8H