Winkelwagen
Je hebt een bedrijf en bent op zoek naar frisse ideeën en coole producten van hout? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! We bieden niet alleen hoogwaardige maatwerk naar wens, maar ook diensten ter plaatse en de mogelijkheid om een showroom- of servicepartner te worden. Of je nu alleen wilt rondkijken of actief wilt meedoen, we kijken uit naar je aanvraag. Laten we samen iets geweldigs creëren!
Onze handgemaakte houten producten worden op maat gemaakt naar jouw wensen. Met meer dan 30 jaar ervaring in het traditionele ambacht garanderen wij de hoogste kwaliteit tegen eerlijke prijzen. Ontworpen door ons ervaren team en geproduceerd in Europa, bieden wij op maat gemaakte oplossingen waarbij alleen jouw ideeën grenzen stellen.
Wat kan ik allemaal aanvragen?
Als B2B-partner profiteer je van onze individuele houten producten op maat voor jouw bedrijf. Of het nu gaat om planken, tafels, kasten of decoratieve elementen voor jouw bedrijfsruimtes of als doorverkoopproducten – wij zijn bereid om samen met jou de perfecte oplossing voor jouw bedrijf te ontwikkelen. Laten we samenwerken en jouw bedrijf verrijken met onze op maat gemaakte houten producten.
Hoe werkt de B2B-aanvraag?
Het aanvraagproces voor B2B-partners is eenvoudig en ongecompliceerd. Klik op de desbetreffende knop en volg de quiz om ons meer over jouw project te vertellen. Aan de hand van jouw antwoorden stellen we een op maat gemaakt aanbod op, dat we je per e-mail toesturen. Door de quiz krijgen we een beter begrip van jouw project en kunnen we je een passend aanbod doen.
Ik heb vooraf nog vragen. Hoe kan ik me informeren?
Voor vragen vóór de offerteaanvraag staan we je graag ter beschikking. Je kunt onze klantenservice via e-mail of telefoon contacteren, een video-oproep plannen of een afspraak maken in een van onze showrooms om persoonlijk advies te krijgen. Ter plaatse kun je ook meteen een indruk krijgen van onze producten en onze productie.
Hoe snel krijg ik na de aanvraag een reactie?
Wij verwerken aanvragen binnen 1-2 werkdagen en sturen je de offerte per e-mail toe. In uitzonderlijke gevallen, zoals bij een hoge werkdruk, kan het tot kleine vertragingen komen. Wij vragen hiervoor om begrip en verzekeren je dat we ons altijd inspannen om je aanvraag zo snel mogelijk te verwerken.
Hoe accepteer ik het aanbod?
Als je ons aanbod wilt accepteren, antwoord dan gewoon op de e-mail of neem telefonisch contact op met onze klantenservice. We zullen samen alle openstaande vragen bespreken, zoals de betalingsvoorwaarden, en de bestelling voor je plaatsen.
Ik heb het aanbod geaccepteerd, hoe gaat het verder?
Zodra je het aanbod hebt geaccepteerd en alle openstaande vragen zijn beantwoord, beginnen we met de productie van je houtproject. Tijdens de productie houden we je per e-mail op de hoogte. Na voltooiing verzenden we het product veilig verpakt naar het door jou opgegeven adres. Als je verdere diensten, zoals bijvoorbeeld de montage, bij ons hebt geboekt, maken we hiervoor apart een afspraak.
Hoe lang is de aanbieding geldig?
Het aanbod is onbeperkt geldig wat betreft de productiecapaciteit. Echter, we garanderen de genoemde prijs alleen voor 4 weken. Wijzigingen in de inkoopprijs of externe omstandigheden kunnen de prijs beïnvloeden. Als je het project op een later tijdstip wilt realiseren, neem dan contact op met onze klantenservice. We vinden samen een oplossing.
Mijn vraag staat niet in deze FAQ, wat nu?
Als je vraag hier niet beantwoord wordt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zijn van maandag tot vrijdag per e-mail of telefoon bereikbaar en helpen je graag met je individuele houtproject. Je kunt ook op elk moment een afspraak maken in een van onze showrooms om persoonlijk advies te krijgen en onze producten en diensten te leren kennen.